שאלות ותשובות

למי רלוונטית הבדיקה? 

כדאי לבצע את הבדיקה שלנו אם את/ה:

  • מעוניין/ת לפדות כספים מפוליסת החסכון שלך.
  • נמצא/ת לקראת פרישה או כבר יצאת לפנסיה.
  • מחליף/ה מקום עבודה ורוצה למשוך או לוודא את ערך הפיצויים.
  • מעוניין לקבל תמונת מצב אמתית לגבי סכום הכסף הנצבר בפוליסת החסכון.

 

למה בכל המקרים האלה חשוב לוודא שערך החיסכון מדווח נכון?

משום שלעתים קיימת טעות בחישוב שהלקוח/ה לא מודעים אליה. למעשה, ב-58% מפוליסות חיסכון שבדקנו אכן נמצאה טעות בדיווח ערך הפדיון. הטעות הממוצעת עומדת על כ-8% מערך הפדיון. לדוגמה, בפדיון ממוצע של 800,000 ש"ח, מדובר על סכום של 64,000 ש"ח. את אותו פער אנו דואגים להחזיר ללקוח. 

 

 

מהי המשמעות של טעות בחישוב הסכום שצברתי בחסכון?

המשמעות הפשוטה היא שחסר לך כסף שחסכת ושייך לך. כיוצא מזה, הסכום שניתן לפדות מהפוליסה, סכום ההלוואה שניתן לקחת על חשבונה, ערך הקצבה החודשית וסכום הפיצויים שניתן לפדות מהפוליסה יפחתו בהתאם. 

 

 

מה מקור הטעויות שעלולות להיות בחסכון הפנסיה שלי?

מצאנו כי קיימים מקורות רבים לטעויות: מערכות מידע מיושנות של חברת הביטוח, שינויים בהנחיות רגולציה, או קשיים בשיוך הכספים לתוך הפוליסה. בנוסף, עלולות להיות טעויות אנוש, או כאלו שנבעו ממיזוג חברות ביטוח, או מאי יישום הנחיות המבוטח.  

 

 

איך אנחנו מאתרים את הטעויות האלו?

בשילוב הידע המקצועי שלנו, ניסיון רב שנים בתחום הביטוח, ועבודה עם מומחים מתחום התוכנה ואבטחת המידע, בנינו מערכות דיגיטליות מאובטחות וייחודיות בשוק הפיננסי שמאתרות טעויות במשך חיי הפוליסה. הצוות שלנו משתמש במערכות אלה על מנת לבצע בדיקה יסודית ו ולמצוא כל פער כספי הקיים בפוליסות החיסכון שלך.

 

 

כדאי לי לבצע את הבדיקה, גם אם לא תימצא טעות? 

הניסיון שלנו מראה כי ב-58% מפוליסות החיסכון קיימת טעות בדיווח ערך הפדיון. אם הפוליסה שלך שייכת ל-42% מהמקרים בהם דיווח ערך הפדיון הוא תקין – מעולה! הרווחת שקט נפשי. והפוליסה שלך שייכת ל-58% הפוליסות השגויות, נאתר את הטעות ונדאג להחזיר לך את הפער. חשוב לציין: ככל שיש לך יותר פוליסות חיסכון, הסבירות שנמצא טעות באחת מהן לפחות – גדלה.  

 

 

מה קורה אם נמצאו טעויות?

בתום הבדיקה אנו מעניקים דוח מקצועי המציין את גובה הטעות, ערכה הכספי, הסבר מפורט וצירוף המסמכים הרלוונטיים. לאחר מכן אנחנו פונים לחברת הביטוח לקבלת ההחזרים שמגיעים לך. 

 

 

מה ההבדל בין "הפנסיה שלי" לבין המסלקה הפנסיונית?

מדובר בשני שירותים שונים לחלוטין. המסלקה הפנסיונית מעניקה תמונת מצב ביטוחית בנוגע לפוליסות מנהלים פעילות בשלוש שנים האחרונות. השירות שלנו הוא בדיקה לפוליסות חסכון ארוכות טווח המתבצעת רטרואקטיבית לאורך כל תקופת החסכון. במסגרת הבדיקה אנחנו מחשבים את ערך הפדיון על פי נתוני הפוליסה, במקביל לחישוב הערך של חברת הביטוח, ומאתרים פערים בין השניים. 

 

 

מה ההבדל בין "הפנסיה שלי" לבין סוכן ביטוח / יועץ פנסיוני?

חברתנו עוסקת בבדיקת נכונות ערך החיסכון הקיים שלך ומאתרת פערים כספיים לטובתך, כאלה שנצברו במהלך השנים הרבות שחסכת במסלולי חיסכון שונים בחברת הביטוח. בשונה מסוכן/ת הביטוח והיועץ/ת הפנסיוני/ת, אנחנו לא עוסקים כלל במכירת מוצרי ביטוח, טיפול בפוליסות קיימות או ייעוץ מכל סוג שהוא.

נשארו לך עוד שאלות?